det var nog så!

2009-12-26 @ 13:54:30
Okej då! Julafton var inte så hemsk som jag trodde. Bara lite långtråkig på dagen. Vaknade hos pappa på morgonen och då får vi alltid öppna massa julklappar innan vi ska till mamma. Fick massor med saker. Sen åkte vi till sandhamn och åt mat med mina kusiner innan pappa skjutsa hem oss till mamma vid ca 2. Därifrån drog vi direkt till mormor i sorunda och de var grymt tråkigt. Bara väntade och väntade på att få öppna mer julklappar. Haha som ett liten barn, men vadå det är ju det ända roliga med julafton! Var hemma i nynäs vid halv 11 och då ringde jag emelie så skulle vi träffas en stund. Patrik var också där så de va kul. Slutade med att jag inte orkade gå hem och sov där med dom. Hade grymt kul hemma hos emelie iaf. De blev verkligen inte som jag trodde att de skulle bli. Haha me like me like!


Julafton är bara en gång om året så det är ju bara att stå ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0