hell ye

2009-12-01 @ 01:14:45
Hejsan svejsan. Orkade inte skriva efter skolan ifag för drog nästan direkt och mötte upp jennifer. Hade lite fun och så. Gjorde självklart lite bus såklart. Sen träffade vi albin och CO. Drog hem rumt 10. Asså jag sitter i min säng så jävla helvettes trött. Kan inte fatta själv hur man kan vara såhär trött. Men aa. så jag tänker faktiskt sova nu. OJ juste! Har färgathåret idag också! Fast det får ni se imorgon för orkar inte ta massa kort med min dåliga cam. SKa hem till mamma imorgon och hämta min riktiga cam för man kan ´verkligen inte se något med den här dåliga inbyggda saken. Nu säger jag det här bara en gång. så läs noga. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0