ett tråkigt..

2009-12-01 @ 21:05:56
Hejsan. Är hemma nuuuu! Tidigt för en gångs skull. Efter den härliga skolan så träffa jag jennifer. Var med henne och så. Mötte jonte(?) och bytte tbx varandras saker. Haha. NU lixom typ 1 månad senare, men jaja. Sen drog jennifer hem så mötte upp koppen och vi chillade lite och så bara. Snackade och så. Nu är jag hemma för pappa tvingade mig att komma hem och göra min No. Har omprov på det på fredag så om jag inte klarar det får jag IG på No. Min lärare var snäll och sa att om jag klara bara ett av mina 3 omprov på NO så skulle jag klara mig! Hihi. Men ja, det lär inte bli så mycket plugga iallafall eftersom min älskling sitter inne vid datorn och kan fan inte dra mig från det :D Hihihihihi. Och så glömde jag att hämta min cam hos mamma som jag skulle! Så mitt hår får ni se nån annan dag :D Hähä <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0