förlåt, eller nej. Fuck you!

2009-12-18 @ 00:11:53
HahA! ojdå, eller vad fan ska man säga? en vecka sen jag skrev senast iaf. Grymt mycket har hunnit hända på denna vecka. faktiskt. vet inte om det kommer att bli så mycket blogga nu under lovet, för jag kan lova er att jag har massor annat att göra faktiskt! Idag så var det iallafall sista dagen i skolan på 3 sköna veckor. Fast jag har iof inte gått en ända hel dag i skolan på hela den här veckan. Tyckte jag förtjänade lite tidare lov än alla andra. Fast det höll inte mina päron med om, men det skiter jag i! hihi. Har varit med jennifer och emelie idag på eftermiddagen hemma hos emelie. det var chillpill faktiskt. Men nu är jag skit trött och jag ska upp aldeles för tidigt imorgon så jag måste sova nu! Usch och fy för tidiga mornar på ett lov! SOOO WRONG. GODNATT eller något i den stilen..

Min muppflicka är i solen medans jag simmar i snön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0