julafton imorgon. Blä

2009-12-23 @ 23:15:13
Haha hej du din lilla jävel som faktiskt fortfarande sitter och kollar in min blogg varje dag fast jag inte ens skriver i den längre! Synd asså. Nej men ja. Hemma nu och fryser fortfarande om mina fötter dom är helt iskalla. uscha fan vad jag hatar vintern när det måste vara så jävla kallt! Men jaja. Under tiden jag inte skrivit har det hänt saaaaaaaaker. Massor med saaaaaker. haha, T.ex. i fredags var min mamma tvungen och komma och hämta mig runt 2 på natten när jag inte kunde gå hem själv. Hmm. Fan det var lite pinsamt men man överlever. Ingen blev sur så det var ju iallafall bra. Det ända min mamma sa var typ "godnatt älsklingen min, guuuud så orolig jag var". haha fake. Och min pappa sa att han inte orkade ta det med mig för jag skulle ändå inte bry mig. Damn. Feels gooood man! Nu ska jag hoppa in i duchen för imorgon är det julafton! Men gud vad jag inte längtar. Det ända som är bra med det är att man får massa presenter. Allt annat är bara så grymt tråkigt. Längtar till sommaren som fan nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :)


Alla har väl varit fjortis nångång? :) Usch och fy :)

Kommentarer
Postat av: hawzhin

haha hanna du är så söt :D <3

2009-12-24 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0