NO joke. man

2009-12-08 @ 18:22:08
Halli hallå!
knäpp skoldag idag vare. Emelie och jag drog ner på stan på lunchen till sjukhuset för hon skulle sätta in en så kallad p-stav i armen. Jag satt och kolla på när dom tryckte in den med en grymt tjock nål. Och det var nog det äckligaste i hela mitt liv. Herregud. Känndes som om jag skulle svimma och spy och ja allt. Mådde grymt dåligt. Men efter en stund gick de över så de va ingen fara :) Haha. Mötte upp jenifer och zeynep o emelie efterskolan så gick vi ner till min syrra och hämtade en sak jag glömde hos henne förra gången jag var där. Sen var jag ute en stund med mupparna, Och dom e nu hemma och äter och sånt men ska gå och möta jennifer nu på en gång! Vi hörs när vi hörs helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0