NO MAN JOKE YES

2009-12-09 @ 19:59:09
HEJSAN SVEJSAN HALOJSAN POJSAN.
Hmm, säger man så? I DO. Har lite kul. Varit ute med några en stund men alla drog hem tidigt, So do i. Sitter hemma i min soffa och tänker på vad jag ska göra nu. Ska nog hoppa in i duschen med hårinpackning och grejer så jag blir lite fräsch. Duscha varje dag tack speciellt nu på vintern då tycker jag man känner sig så ofräsh direkt. När det är kallt ute och man blir röd om kinderna känns det som om man är smutsig. Haha det låter säkert jätte konstigt, och ingen av mina vänner håller med mig om det. Men jag tycker! Juste idag i skolan så fick jag reda på några av betygen jag kommer få om ca 1 vecka. Usch för betyg men så jävla nice med jullov! Kommer inte gå Godkänt i idrott som är typ det enklaste ämnet att få G i . Men ja, inte om man heter hanna och emelie. Men ska inte tråka ut er mer nu, det är ju synd om er stackare. Hähä. Gurka.

ME RIGHT NOW HUH? YEAH MAMA IM PROOOOUD UGLY :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0