Heiloooo

2009-11-29 @ 22:36:03
Förlåt för att jag inte skrivit så mycket!

Men det har ju varit helg och helt fullproppat med saker! i går tog jag ju 4a tåget in till stan och mötte upp jenny och sofie. Vi kollade på new moon som var galet bra. Han är bara för galet snygg så man sitter nästan och dreglar framför honom! Damn. Sen så sov jag där hos henne i hökis och tog tåget hem vid ca 1 idag på dagen. Kom hem och träffade lite folk en stund. Trevligt faktiskt. Fast pappa ringde hem mig och var sur för jag inte tränat på mitt prov alls, som jag har imorgon. Tror jag!! men orkar inte plugga. usch och fy. Så drog hem och nu sitetr jag i min säng, som vanligt och gör ingeting. Är lite sur på far min för han alltid är så sur på mig. fast är lite glad sammtidigt. Nu har jag i stortsätt hela lägenheten för mig själv nu när min bror är hos mamma och jag här. Pappa jobabr typ hela tiden så det är faktiskt nice.! Ska borsta mina små tänder och tvätta mitt ansikte sen ska jag kolla på en film och försöka sova! Hörs senare, och jag lovar att de kommer att bli bättre med bloggen nu i veckan igen. Skyll på helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0