skolan nu igen då peps

2009-11-30 @ 12:06:41
Hejsan.
Gick hem från skolan en stund. Orkade inte gå på tyskan och sen hade vi lunch så nu sitter jag hemma med mupparna. Fast ska snart gå tillbaka till skolan för mer får jag inte missa! Kom också försent imorse, men de gör jag varje måndag så det gör inget. Hihi. Fick även reda på att jag inte kommer få godkänt i NO. för jag kommer inte kunna göra 3 omprov på 1 vecka typ! Hmm. Damn. och jag orkar inte plugga ihjäl mig. Måste tänka lite på mig själv också ;) Hehe, dåligt resonemang men jaja.

fan vad jag inte är söt idag! Råkade även göra något dumt med camen så alla bilder blir jätte dåliga och suddiga. HMM..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0