crazy in love

2009-11-01 @ 00:33:13
hallelolja. Hemma igen efter en lite halv galen kväll. Först så drov vi in till VH och mötte elin. Några små pojkar började tjaffsa med oss, sen så börja deras syrror också. Haha det var lite ruuligt. Hem till Nynäshamn igen. VAr ute en stund och så bara. fick gratis pizza också. riktigt snäll! det var en ganska lugn kväll igentligen om man tänker hur mina kväller brukar vara. Haha Men de va kul! Nån hållde i mig skit hårt för den trodde jag hade gjort nått så nån av dom som va där ringde polisen. Men den kom inte för han släppte då så drog vi. Lite kul. Kom in för en halvtimma ungefär. Hatar att jag måste vara hemma så jävla tidigt. Då är det inte mitt fel att jag kommer hem sent. Eller hur? :) Ska kolla på film nu en stund sen vet jag inte vad jag ska göra. Är liite sur nu också för är trött påa tt alltid när man är snäll och kommer hem så möts man av en surpuppa till pappa.. Jaja vi höres böres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0