Det var inte igår!

2010-01-13 @ 23:51:23
JAJA. skriver otroligt mycket i min lilla blogg nu för tiden. Orkar faktiskt inte. har alldeles för mycket annat för mig än att sitta här hela tiden. Det var kul förut men inte längre.. Nyår och allt har redan varit för läänge sedan känns det som. Skolan har även börjat. Eller ja, typ. Kommer och går lite hur som helst. Precis som jag sa till mig själv att inte göra. Idag så var det liiiite mycket bråk mellan mig och pappa. Han vet att jag röker men sa till honom att jag skulle sluta, men idag så hitta han ciggpaket och bläv jätte sur. Så jag började skälla på honom tills han bad om ursäkt och sa att jag fick röka. Och han skrev även en lapp till skolan att jag inte behövde gå imorgon. vem är min BIATCH? Hahaha, älskar att bestäma över dem som igentligen borde bestäma över mig. lovely. Vet inte varit jag skriver här igen, men hade helt enkelt bara lust. Och tyckte lite synd om er för ni Fortfarande sitter och kollar in min blogg varje dag! Men ja, en vacker dag kommer jag börja skriva igen säkert. Så kommer inte ta bort något! ;)

Nyår 09/10. Älskvärda stunder!


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag älskar dig hanna .

vi måste ses .

saknar oss som fifan :'(

2010-02-10 @ 19:00:11
URL: http://databoord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0